هدف و ضرورت برگزاری دوره : 

 یکی از مشاغل ضروری در هر سازمانی منشی­گری و مسئول دفتر است. این شغل­ها­ به مهارت­های متعددی نیازمند هستند. با گذراندن این دوره می­توان با اقداماتی نظیر نحوه پاسخ اصولی به تماس تلفنی، نحوه هماهنگی فعالیت ­های مدیردر سازمان، مکاتبات اداری درست، اصول تشریفات و سایر اقدامات آشنا شد.

 

 سرفصل های دوره : 

-مقدمه ی بر منشی­گری و مسئول دفتر
-وظایف منشی و مسئول دفتر و تفاوت­های شان
-اصول پاسخگویی به مشتری و تماس تلفنی
-اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
-آداب معاشرت و اصول تشریفات
-قوانین و مقررات سازمانی و وظایف کارکنان