هدف و ضرورت برگزاری دوره : یکی از مشاغل ضروری در هر سازمانی منشیگری و مسئول دفتر است. این شغلها به مهارتهای متعددی نیازمند هستند. با گذراندن این دوره میتوان با اقداماتی نظیر نحوه پاسخ اصولی به تماس تلفنی، نحوه هماهنگی فعالیت های مدیردر سازمان، مکاتبات اداری درست، اصول تشریفات و سایر اقدامات آشنا شد.
سرفصل های دوره : -مقدمه ی بر منشیگری و مسئول دفتر-وظایف منشی و مسئول دفتر و تفاوتهای شان -اصول پاسخگویی به مشتری و تماس تلفنی -اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی -آداب معاشرت و اصول تشریفات -قوانین و مقررات سازمانی و وظایف کارکنان |
- Teacher: samira khodavrdi